Siccomu i cunsumatori è l’imprese rispundenu à a pressione. Di a recessione ecunomica in corso, l’imprese B2B affrontanu sfide di marketing, publicità è vendita senza precedente.
In vista di questi sfidi, quali tendenzi
Di marketing B2B sò apparsu in prima linea di i sforzi di crescita. Di e marche in 2023? L’enfasi nantu à u valore, l’integrazione di a nova tecnulugia è l’investimentu. Cuntinuu in u sviluppu di a marca sò tutti immubiliati in Q1, è tutti i segni puntanu versu a duminazione cuntinua di queste tattiche in Q2 è oltre.
Questa guida hè pensata per sustene e marche cù obiettivi di crescita ambiziosi in 2023. Sia ch’elli sò partenariati cù una agenza di marketing digitale per supplementà. A crescita o sviluppà e so strategie per ghjunghje à un novu publicu di destinazione. Scupritemu dece strategie. Di marketing B2B chì e cumpagnie anu da cunsiderà in tuttu u restu di u 2023.
marketing digitale per private equity
# 1 Marketing attraversu una recessione ecunomica
Mentre i Stati Uniti ùn sò micca tecnicamente in una recessione secondu l’economisti. E marche anu da cunsiderà sviluppà strategie di marketing specifiche per. A recessione in casu chì a caduta di u primu trimestre di u 2023 persiste in Q2. 2
Per l’imprese fundate dopu à a recessione di u 2008, u sviluppu di strategie. Di cummercializazione durante una recessione ecunomica pò sembrà db à dati una pruposta risicatu, in ogni casu. I dati di e duie recessioni americane più recenti indicanu chì mantene (o ancu rinfurzà) sforzi di marketing durante una recessione pò pruduce à longu andà. guadagnà.
Un studiu chì esaminò 600 marche durante a recessione di u 1980 à u 1985 hà revelatu chì.
I marchi chì mantenenu o aumentanu ligeramente. I so sforzi di marketing sò stati ricumpinsati cù vendite significativamente più altu dopu. A ricuperazione ecunomica cà l’imprese chì anu sguassatu.
cumplettamente u so budgetu di marketing.
L’imprese chì anu optatu per tattiche di marketing aggressive durante a recessione anu assicuratu. Un 256% di vendita più altu in l’anni post-recessione cà e marche chì anu cessatu di publicità in tuttu durante a recessione.
Un analisi di i tendenzi di marketing marketing cumu sfruttà l’IA à u vostru vantaghju chì circundanu a recessione di u 2008 hà scupertu chì u 60% di e marche chì anu pausa cumpletamente. I so sforzi di marketing anu vistu una diminuzione di 24% in l’usu di a marca è una diminuzione di 28% in l’imaghjini di marca.
Se vulete diventà un affari a prova di recessione. Mantene a vostra strategia di marketing B2B seria sàviu malgradu e previsioni economiche relativamente deprimente di 2023.
# 2 Valore di centru in e campagne
Cume e squadre di compra B2B diventanu più saturate cù Millennials è Gen-Z, i so prucessi per sceglie i venditori è i fornitori di annuariu atb servizii diventanu più cuncentrati in valore. 1 I rapporti attuali suggerenu chì in u 2023, e squadre di compra volenu chì e pruposte di valore uniche sò in prima linea in e conversazioni di vendita
Dunque, una campagna di marketing chì centra u valore hà digià pigliatu in 2023, è in vista di e tendenze di spesa conservativa di l’era di recessione, stu focusu pò cuntinuà in a publicità B2B in Q2 è